SOURCE: Cuales son tus fuentes?
Primero que nada, muchas gracias por tu pregunta y por darme la oportunidad de despejar (o ampliar) una duda tuya.
Cuando en un modelo de hardware dice que es la Serie 5100, significa que hay mas "subseries" de modelos en esa misma base de hardware, digamos que la 5100 es la básica y la 5160 la tienes tu y tiene un puerto de USB cuando la 5120 no la tiene. Es un ejemplo.
Otro, en cuanto a laptops HP. La serie Pavilion dv8000 tiene varios modelos, la dv8360 tiene 512 MB de RAM mientras que la dv8600 tiene 2GB y cuenta con bluetooth.
Las placas de hardware son una base para crear mas modelos, le quitan o le aumentan algo, pero fisicamente son similares.
Esto contesta tu pregunta?
Recibe un cordial saludo desde Mexico.
- CoolDragon.
SOURCE: Error al instalar driver de scanner HP Deskjet F380
hi dear
i need ho deskjet f380 All in one
thanks
SOURCE: reparar mi computadora
I do not speak Spanish (no hablo Espanol) -- but this is the solution...
Please see this reference, as it is a known and identified issue with this model at HP: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&dlc=en&cc=us&product=18703&docname=c01087194.
Your issue is most likely a defective machine, and HP should assist you with repairing it or replacing it as appropriate. If you do not one of the specifically identified product numbers, or are in a different location, you still have a solid case for getting it corrected. The documentation is there that the product is defective, and HP needs to correct it for you. Good luck - I hope it goes well!
If this information assists you in resolving the problem, please take a moment to rate the solution at a "FixYa" level. If you do not feel that you can rate at a "FixYa", please post back with more information regarding what has occurred subsequently and/or more details regarding the situation, and I will gladly help you until we have reached a definitive solution. Thank you for using and rating FixYa!
SOURCE: cuando instale a 5to usuario
Hi there maximum time we found it is a the head problem. The print head is what the cartridges sit in inside of the printer. For resolve the problem please follow these.
Open the printer and wait for the carriage to slide over. Some how if its not come then Unplug the printer & Manually slide the carriage.
Now Remove the ink cartridges from the print head & Use wet warm cotton swab or use alcohol to thoroughly clean the print head.
Repeat this until there is no ink residue coming off on the cotton swab. After finished it make the head dry then fix it back. Now Try to print something now
If that does not work then follow the next step.
Remove the printer data cable & restart the PC & printer. Then fit back the data cable & turn on the printer. Hope that's start working , if no luck then Uninstall the printer driver & restart the PC & Printer both again. Now install the driver of the printer and connect it with PC ,Turn on printer & go for a test print from the printer preference. Thanks & waiting for your reply.
Fig. 5: Removing the coolant temperature sensor
Hope helps (remember to rate this answer).
Mi nombre es Kimberly Escobar, representante de servicio al cliente con DISH Network. Siento mucho que este teniendo un problema programando su control nuevo con el recibidor. El procediminto es el siguiente: primeramente en la television donde esta el recibidor tiene que ingresar la pantalla llamada "System Info" esto lo puede hacer oprimiendo el boton de System Info enfrente del recibidor o puede sacar la tarjeta que se encuentra adrento del recibidor, en unos segundos sale la pantalla System Info. En la pantalla de System Info donde dice "remote address" va a ver una cajita blanca que adrento contiene un numero. Usted va a oprimir el boton de SAT hasta que los demas botones se iluminen rojos, una vez que se iluminen ingrese un numero entre 1-15 (pero diferente al que se encuentra adentro de la cajita blanca) seguido por el signo de numero (#) y oprima el boton de Record 1 vez, el boton SAT debe de iluminarce 3 veces. Trate de usar su control deberia funcionar. Espero esto le ayude tambien puede referirse a este link http://www.dishnetwork.com/SupportSection/remote-setup aqui encontrara todo el procedimiento. Si necesita mas ayuda o tiene preguntas por favor contactenos directamente al 1800-333-DISH gracias!
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