Sennheiser HDR 130 Consumer Headphones Logo

Related Topics:

A
Anonymous Posted on Sep 29, 2014

Rechter speaker normaal, links geen geluid. Wat zou de meest voor de hand liggende oorzaak kunnen zijn ?

Add Your Answer

×

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1helpful
1answer

Hallo, ik heb een marantz dvd speler, type DV 4001 ZI . Hierop kan ik nu geen mp4 bestanden afspelen , is deze te updaten

Jammer. Jouw DVD speler kan geen MP4 bestanden afspelen. Ik heb de (engelse) gebruiksaanwijzing doorgenomen en hij kan veel, maar geen MP4. Video CD, MP3, DviX (als je er een code voor hebt) en een hele hoop formaten lukken wel.
MP4 omvat ook een hele hoop verschillende formaten (er is geen standaard) en kan niet beveiligd worden. In de tijd dat de DVD uitkwam, dachten de producenten ook dat de DVD niet te rippen zou zijn. Vandaar dat er ook een regio code inzit.
Als je geen handleiding hebt, ik heb de link naar de engelse handleiding hieronder gezet.
http://us.marantz.com/DocumentMaster/US/DFU_DV4001_Final_eng.pdf
Jan 07, 2015 • Cameras
0helpful
1answer

Mijn vraag is ik heb een Philips CDR 560 cd recorder alles werkt maar de VU meter geeft geen geluid signaal aan en er komt ook geen geluid uit de cd recorder als ik een cd wil afspelen terwijl de...

typically english is the prefered language to seek assistance. By submitting your query in non-english, you have reduced the potential for help by 800%
4helpful
2answers

Heb foutcode 800488fe,kom niet meer in mijn account hoe los ik dit op?

Vermoedelijke Reden
U ontvangt deze fout Omdat De anomalie?n in uw Windows werden gevonden Leef rekening.
Achterhaal het probleem
Vergewis u eerst ervan Dat niemand anders uw rekening gebruikt, Wanneer u te vele e-mails Binnen 24 uren stuurt of zijn vele commentaar op Verschillende blogs of profielen op Windows Leven, in de meeste Gevallen, Microsoft kan interpreteren dit verlaten zoals spam mei Activiteiten en bijgevolg uw rekening Tijdelijk belemmer.
Te bevestigen dat uw rekening hier gaat en volgt de op het witte doek Instructies om het controleproces te vervolledigen. In Sommige gevallen Kan het Worden Gevraagd een mobiel nummer binnengaan, indien niet u deze procedure kunt gebruiken te bevestigen dat de rekening of u niet kunt doen zo door het Contacteren van het Windows steun door het gaan hier Leef, een moderator zal aan uw beschikking zijn en die u zult helpen eigenaarschap van het Windows Terug te winnen Leef.
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1298742766&rver=6.1.6206.0&wp=SAPI&wreply=https:%2F%2Faccount.live.com%2F&lc=1033&id=38936

Indien ik van verdere hulp zou kunnen zijn, verhuur mij weet. Indien dit helpt of lost de kwestie op, schat alstublieft het en geeft een testimonium voor mijn reactie Bedankt, Joe

I’m happy to assist further over the phone at https://www.6ya.com/expert/joe_8b8c2cd6ce148309

0helpful
1answer

De magenta cassette van mijn epson 7800 geeft steeds signaal "cassette is leeg -vervangen" de cass is niet leeg en als ik een nieuwe insteek blijf ik steeds hetzelfde signaal krijgen. ik heb al...

Ik neem voor het gemak aan dat het om de originele cartriges gaat.

Je zou eventueel de chips van twee inktpatronen onderling kunnen uitwisselen om te zien of de klacht met de chip mee verhuist of zich enkel bij Magenta voor doet.

Verhuist de klacht naar een andere kleur is de chip defect, blijft deze enkel bij magenta problemen geven dan kan het zijn dat de contacten in de inkthouder welke de tonerchip uitlezen niet in orde zijn.
0helpful
1answer

Betreffende receiver TX-DS838, heb melding in uitleesvenster PROTECT

Dit betekent dat de versterker een fout heeft opgemerkt.
een aantal oorzaken zijn als volgt:
- een te hoge temperatuur, dit zou na een half uur afkoelen zijn verholpen.
- interne software fout, deze zou na 5 min zonder spanning verholpen zijn.
- een kortsluiting in (een van) de luidsprekers, alle luidsprekers loskoppelen kan zekerheid bieden.
- een defecte stuur of eind trap.


helaas is in de praktijk het laatste de meest voorkomende oorzaak en dient de versterker te worden gerepareerd.
2helpful
1answer

Waste ink near full

I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!
0helpful
1answer

Beste heer ik heb een trekstor ibeaxtension gevonden ik kan alle muziek inzien op de computer maar uit het apparaat krijg ik geen geluid aleen wat ik opneem maar niks uit de muziek bestanden heeft u hier...

Welke extensie gebruikt het. blablabla.mp4 of iets dergelijks?
Daar moet u het in zoeken windows kan waarschijnlijk de extensie niet openen omdat u niet de juiste software gebruikt die ervoor gemaakt is, dus ik zou bij de fabrikant gaan zoeken naar een programma voor windows wat het wel kan openen.
Mijn eerste Nederlander die iets in het Nederlands vraagt, ha bonuspunten!
0helpful
1answer

Mijn foto's staan niet meer op de kaart in de camera Ixus 86015

Het is geen probleem om ze terug te krijgen. Zie dit bericht voor tal van gratis software die u kunt downloaden. Je moet een kaartlezer te gebruiken met deze programma's al.
1helpful
1answer

Er komt een raar geluid uit netof hij in een tunel

Het geluid van mij, net als u uw luidspreker hebben geslagen. Het bijna geluids net als de stem poel draad zou kunnen hebben misschien kwam los. Controleer de poel stem en de rand van de sub.
1helpful
1answer

Lens van mijn Ricoh Caplio R 6 gaat niet meer in of uit

Hoi Van de caplio R6 zijn geen onderdelen leverbaar, de camer moet worden aangeboden aan Ricoh Nederland ze zullen je een website aangeven waar je de gegevens kunt opzetten en daarna pas de camera kan opsturen aan hun servicecenter

Groet,

Rob Rotronica
Not finding what you are looking for?

64 views

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Sennheiser Audio Players & Recorders Experts

Brad Brown

Level 3 Expert

19187 Answers

 Grubhead
Grubhead

Level 3 Expert

5755 Answers

john h

Level 3 Expert

29494 Answers

Are you a Sennheiser Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...